PILNE

Radio Płock 88,1 FM


Dodano: 2017-09-06 09:54:45
Tagi: MUZYKA, POLITYKA, SPOŁECZEŃSTWO

  • agata_co_jej 2018.03.05 13:55

    Jak myślicie kto otrzyma koncesję na nadawanie w Płocku?

    O koncesję Walczą poważne firmy ale i takie, które już mają kłopoty z wykonywaniem przyznanych koncesji na grupa tworząca radio fama. Nie chciałabym aby w naszym mieście powstał wyrób radiopodobny czyli coś co będzie grało z playlisty.
    Niestety jak czytam to co piszą o rozgłośni kieleckiej mam obawy o to co może pójść w eter jeżeli KRRiT podejmie niewłaściwą decyzję.

     „KRRiT miała także na uwadze w przedmiotowym postępowaniu wyniki
    przeprowadzonej kontroli programów nadawanych przez spółkę Radio „TOP”
    Sp. z o.o. pod kątem realizacji zapisów wykonywanych już koncesji. KRRiT
    stwierdziła, że Wnioskodawca ten nie realizował wymagań koncesji w
    zakresie programów. Jak wykazała kontrola programu spółki Radio „TOP”
    Sp. z o.o. – „Radio FAMA Tomaszów” (monitoring tygodniowej próby
    programu w dniach 24-30 czerwca 2015 r., koncesja Nr 341/2006-R)
    tematyka lokalna w tygodniowym czasie nadawania programu w godz.
    6.00-23.00 była realizowana w wymiarze 5,17 % (wobec minimum 10 %
    określonego w koncesji). Udział własnych lokalnych serwisów
    informacyjnych (dzienników) i publicystyki na tematy lokalne zajął 4,02 %
    czasu jw. (wobec minimum 5 % określonego w koncesji). Przeprowadzone w
    dniach 13-19 kwietnia 2015 r. monitoringi programów spółki Radio „TOP”
    Sp. z o.o. – „Radio FAMA Słupsk” (koncesja Nr 464/2011-R) i „Radio FAMA
    Wołomin” (koncesja Nr 450/2010-R) oraz w dniach 20-26 kwietnia 2015 r.
    monitoring programu „Radio FAMA 104,1 FM” (koncesja Nr 558/2014-R)
    wykazały, że tematyka lokalna w tygodniowym czasie nadawania programów w
    godz. 6.00-23.00 miała wynosić, zgodnie z ww. koncesjami, nie mniej niż
    24 %, natomiast była realizowana odpowiednio w wymiarze 4 %, 4,66 % i
    3,67 %. Udział własnych lokalnych serwisów informacyjnych (dzienników) i
    publicystyki na tematy lokalne zajął odpowiednio 3,2 %, 4,66 % i 3,61 %
    czasu jw., wobec minimalnego udziału określonego na poziomie 16 %
    (koncesje Nr 464/2011-R oraz 450/2010-R) i 10 % (koncesja Nr
    558/2014-R). W świetle tych faktów tj. naruszenia warunków wykonywania
    ww. koncesji przez spółkę Radio „TOP” Sp. z o.o., w wyniku dokonanej
    oceny przesłanki z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy, zgodnie z którym w
    postępowaniu o udzielenie koncesji ocenia się w szczególności
    dotychczasowe przestrzeganie przepisów dotyczących radiokomunikacji i
    środków masowego przekazu, KRRiT uznała, że nie należy udzielić koncesji
    podmiotowi niewykonującemu obowiązków programowych wynikających z już
    udzielonych koncesji, co jest podstawową powinnością każdego
    koncesjonariusza;” - koniec cytatu strona 42 decyzji z dnia 28 lipca
    2016 w sprawie o wydanie koncesję nr 652/2016-R

    odpowiedz cytuj
Reklama


Reklama






 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez nplock.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

n.media.art Agencja Artystyczna Marek Owsik z siedzibą w Płock 09-402, Ks. Ignacego Lasockiego 16/31

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"