Agencja SEM

Sprawdzona agencja SEM  na co zwrócić uwagę?

Technologie

Doświadczenie i wysokie kwalifikacje ważne są w każdej branży, dlatego warto wybierać usługodawców, którzy mogą pochwalić się rozbudowanym portfolio. Zasada ta szczególnie dotyczy podmiotów działających w marketingu internetowym, w którym konkurencja jest naprawdę olbrzymia. Jaka powinna być agencja SEM? Jak ją wybrać? Sprawdź!

Szeroki zakres usług

Przede wszystkim dobre agencje SEM nie ograniczają swojej oferty. Sukces w sieci można osiągnąć dzięki łączeniu różnych strategii promocyjnych, dlatego wybierając firmę do współpracy, warto zwrócić uwagę, czy świadczy ona kompleksowe usługi dotyczące budowania pozycji danej marki w internecie.

Co powinno znaleźć się w ofercie?

Sprawdź, czy dane przedsiębiorstwo zajmuje się zarówno działaniami SEO (pozycjonowanie), jak i wdraża kampanie reklamowe PPC. Wśród tych drugich istotne jest, żeby specjaliści pracowali z Google Ad Words w różnych kanałach. Powinny one wyświetlać się w wyszukiwarce oraz najpopularniejszych portalach social media, w tym przede wszystkim na Facebooku. Dowiedz się zatem, na jakich stronach specjaliści publikują komunikaty reklamowe.

Ważne też, żeby oprócz wyświetlanych bannerów czy filmików promocyjnych była możliwość wykupienia operowania tzw. linkami sponsorowanymi, czyli odnośnikami zajmującymi najwyższe miejsca w wyszukiwarce nie w formie wyników organicznych, a jako element płatnej kampanii.

Zweryfikuj model płatności

Jak sama nazwa mówi, strategie PPC (pay per click) opierają się na modelu płatności, w którym koszty naliczane są wyłącznie za kliknięcie przez odbiorcę reklamy proponowanego odnośnika, czyli za skuteczność podjętych przez marketera działań. To uczciwy układ, który uznaje każda szanująca się agencja SEM.

Jeśli firma zamierza naliczyć należność kontrahentowi za samo wyświetlenie treści marketingowej, a nie jej pozytywny efekt, oznacza to, że nie przestrzega reguł gry panujących na rynku, a tym samym próbuje oszukać klienta. Z takimi podmiotami zdecydowanie nie warto współpracować. Z jednej strony jest to posunięcie nie fair, z drugiej podważające wiarygodność i umiejętności pracowników.

Portfolio to ważna wskazówka

Zawsze warto zajrzeć do portfolio agencji SEM i sprawdzić, jakimi rezultatami mogą pochwalić się zatrudnieni w niej marketerzy. Dobrze jest zobaczyć, jak działają przedsiębiorstwa, które były promowane przez nich, jaką mają pozycję, czyli czy kampanie, jakie wykupiły, okazały się efektywne.

Stawiaj na jakość, nie szukaj oszczędności!

Nie jest łatwo wygrać z konkurencją w sieci. Z tego powodu powinno się wykupować usługi SEM w renomowanych firmach. Tylko doświadczeni specjaliści mogą zagwarantować uzyskanie pożądanego rezultatu. Błędem jest kierowanie się najniższymi stawkami. Jakość ma swoją cenę, ale inwestycja zawsze się zwraca. Osiągnięcie widoczności w internecie niemal zawsze oznacza zwielokrotnienie zysków.